AKTUALNOŚCI

Co zrobić, aby pracownik nie przejął naszych klientów?

Artykuł opublikowany w Marketing i Biznes

Sytuacja, w której były lub aktualny pracownik otwierając własną działalność zaczyna podbierać klientów swojego wcześniejszego pracodawcy może spotkać każdego. Istnieją odpowiednie sposoby ochrony przed takim zachowaniem się byłego lub aktualnego pracownika, a także żądanie odpowiednich roszczeń w przypadku, gdy takiej ochrony zawczasu nie wdrożyłeś w swojej działalności.

Pełen artykuł pod adresem:

Co zrobić, aby pracownik nie przejął naszych klientów?

Umowa Inwestycyjna – prezentujemy podręcznik dla ambitnych!

Z wielką dumą prezentujemy nasz poradnik skierowany do startupowców rozważających podjęcie negocjacji z inwestorem. Zapraszamy do pobrania i lektury: Partnerem projektu jest PKO Bank Polski S.A.

Dowiedz się więcej

Jak skonstruować mailing, by był on zgodny z prawem?

Artykuł ukazał się na Marketing i Biznes Mailing jest często używanym narzędziem marketingu bezpośredniego. Z punktu widzenia marketingu przydatne narzędzie jest dla konsumenta najczęściej uciążliwym spamem. Aby mailing był legalny, należy spełnić kilka prostych warunków....

Dowiedz się więcej

Na co zwrócić uwagę przy podpisywaniu umowy inwestycyjnej?

Artykuł ukazał się w Marketing i Biznes Przypominamy na co należy zwrócić szczególną uwagę przy podpisywaniu umowy inwestycyjnej. Autorem dzisiejszego tekstu jest Prawnik Kancelarii – Bartosz Tokajuk. Zapraszamy do zapoznania się z treścią artykułu:...

Dowiedz się więcej

Jak sporządzić umowę o zakazie konkurencji?

Artykuł ukazał się w Marketing i Biznes Z zakazem konkurencji można spotkać się w różnych okolicznościach. Postanowienia takie znaleźć można w umowach zlecenia, o dzieło a także o pracę. Jako że zakaz uregulowany został m.in. w kodeksie pracy, to będziemy mieli z nim najczęściej do czynienia...

Dowiedz się więcej